søndag den 28. februar 2016

My Little Princess

I går var jeg ude, at fotografere min smukke lille pige. Jeg har haft dette Photoshoot i tankerne, et godt stykke tid. Min pige er langt mere prinsesse, end jeg nogensinde har været. Dette måtte jeg bare forevige! Og hun gik til opgaven som model, med meget stort gåpåmod. Fandt selv på ting at lave foran kammeraet, og hun var som en drøm, at arbejde med! :D

Jeg kunne dog ikke ha' gjort det, uden min dejlige mor. Hun var virkelig en dygtig assistent, som fik prinsessen til, at føle sig godt tilpas foran kammeraet. Og det er utrolig vigtigt for mig. Når man har med børn at gøre, skal det hele bare gå som en leg. Ingen sure miner, ingen stress, men bare sjov og ballade. Så kommer de mest naturlige billeder, helt af sig selv.

Og vi havde bare, det mest fantastiske vejr. Tåge, dis og solen der prøver at titte frem. Jeg er meget tilfreds med resultatet. Og det var dejligt, at være tilbage i min barndoms skov. Det er ikke sidste gang!










God søndag derude <3

BIG LOVE <3 <3

   

1 kommentar:

  1. Det var dejligt at være med <3
    Så jeg takker lige så meget. Og billederne blev bare helt fantastiske

    SvarSlet